رایانه

ساخت وبلاگ

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اکثر شما دانش آموزان وقتي به تايم کنکور نزديک تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه کرده و در کنکور نتيجه قابل قبولي را کسب کنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد که آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا کنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه کنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد که مي شود اين کار را کرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي کند.در سال هاي 97 و 98 اکثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا کرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر که حرف اول و آخر را در کنکور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه کمک شاياني به دانش آموزان مي کند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشکيل شده که مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي که فکر مي کني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فکر مي کني که اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشکلات خداحافظي کن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يک برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است که مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث کنکور را جمع کرده و با زدن تست هاي زياد مشکلات خود را برطرف کنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشکيل شده است. قسمت اول که همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محک يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي کنکور آماده کرده تا استرس و دغدغه کنکور را نداشته باشيد.

بررسي موشکافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينکه اکثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز کنکور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز کنکور اين مشکلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط کافي است اراده کنيد تا به بهترين هاي کنکور دست پيدا کنيد.

پروژه 60

همان طور که از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس کل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشکل اساسي آنجاست که آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پکيج استفاده کنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يک دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يک بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يک دسته ديگر که درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيکار کنند. که ما براي هر دو دسته اين پکيج را تهيه کرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز کنکور شما را براي کنکور سراسري آماده مي کنيم. شما بصورت يک روز درميان با يک آزمون خود را محک زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي کرده و مشکلات خود را برطرف مي کنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي کنيد. يعني تک تک سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي کشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان کشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد کنکور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز کنکور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق کنکور
  • سوالات تاليفي و استاندارد کنکور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي که اين پروژه را شروع مي کنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينکه بنشينيد و از روي کتاب درسي مطالعه کنيد و از فرط خستگي درس را کنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر که با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي کنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يکي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يک دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي که اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بکند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي که در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يکي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد که در آينده چه درس هايي را مطالعه کرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پکيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تک رقمي و دو رقمي کنکور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر که با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 کنکور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 کنکور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 کنکور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 کنکور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه کيان فر رتبه 304 کنکور تجربي(بعد از 4 سال کنکور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 کنکور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون که نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه کنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

 

 

رایانه...
ما را در سایت رایانه دنبال می کنید

برچسب : پروژه,6040,حرف,آخر,چیست؟, نویسنده : nasrin rayanehhh بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:57

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر کسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد که در گذشته اين چت روم ها فقط در کشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسکريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبايل ها به دنياي تکنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امکانات فراواني به مرور پيدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امکانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عکس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد که اين امکانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نکردن و نظارت نکردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند که با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي کاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري کرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي که نظارت کامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

 

 

 

رایانه...
ما را در سایت رایانه دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,فارسی, نویسنده : nasrin rayanehhh بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:13

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، کالاهايي هستند که نام تجاري يا شعاري از برند شرکت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يکي از استراتژي بازاريابي شرکت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده کاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش کسب وکار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده که مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حکاکي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميک و ماگ، جاکليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودکار، پاوربانک، ست کيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و کنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي کالاي ارائه شده، نام و خدمات شرکت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد کرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حکاکي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حکاکي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودکار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميک و ماگ، ليوان پلاستيکي، کلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساک دستي، فولدر چرمي، فلاسک، پاور بانک، اسپيکر، آفتاب گير تبليغاتي، کتاب نفيس، ست کيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... که مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلکسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حکاکي يا چاپ را با دقت و کيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شرکت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه کمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌کنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر کرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل کرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوکسي هستند که ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيک هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تکراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني که مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاکنون از اين هديه استفاده نکرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، کارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شرکت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌کند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، کتب و يا خودکارهاي بسيار نفيس هستند که به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه کشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شرکت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يکي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاکر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب کند

 

رایانه...
ما را در سایت رایانه دنبال می کنید

برچسب : هدایای,تبلیغاتی,چیست,؟, نویسنده : nasrin rayanehhh بازدید : 82 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:30

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

رایانه...
ما را در سایت رایانه دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : nasrin rayanehhh بازدید : 104 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:48

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

رایانه...
ما را در سایت رایانه دنبال می کنید

برچسب : آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟, نویسنده : nasrin rayanehhh بازدید : 141 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:01

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، کالاهايي هستند که نام تجاري يا شعاري از برند شرکت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يکي از استراتژي بازاريابي شرکت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده کاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش کسب وکار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده که مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حکاکي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميک و ماگ، جاکليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودکار، پاوربانک، ست کيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و کنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي کالاي ارائه شده، نام و خدمات شرکت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد کرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حکاکي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حکاکي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودکار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميک و ماگ، ليوان پلاستيکي، کلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساک دستي، فولدر چرمي، فلاسک، پاور بانک، اسپيکر، آفتاب گير تبليغاتي، کتاب نفيس، ست کيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... که مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلکسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حکاکي يا چاپ را با دقت و کيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شرکت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه کمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌کنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر کرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل کرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوکسي هستند که ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيک هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تکراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني که مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاکنون از اين هديه استفاده نکرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، کارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شرکت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌کند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، کتب و يا خودکارهاي بسيار نفيس هستند که به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه کشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شرکت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يکي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاکر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب کند

 

رایانه...
ما را در سایت رایانه دنبال می کنید

برچسب : هدایای,تبلیغاتی,چیست,؟, نویسنده : nasrin rayanehhh بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:23